Een vraag stellen

CGK installeert 44 vloeistofbarrières bij een Franse autofabrikant (verschillende types)

Waarom contacteerde de klant ons?

In een project, begeleid door de afdeling 'industriële gebouwen' van de firma ATEIM uit Fort Mardyck, heeft CGK 44 vloeistofbarrières geïnstalleerd bij een wereldbekende franse autofabrikant*.

* De klant wenst anoniem te blijven.

Vloeistofbarrières
 

Wat boden wij aan?

Om een onafhankelijke inkuiping te realiseren in 3 magazijnen, werden alle buitenpoorten en poorten tussen de verschillende magazijnen uitgerust worden met vloeistofbarrières van 350mm hoog.

Er werden permanente wandafdichtingsschotten geplaatst om enerzijds de muuraansluitingen af te dichten en anderzijds om waterdichte zones te creëren voor de opslag van batterijen.

De laadkaaien zijn uitgerust met barrières, type T/AB LRA (barrières in U-vorm, speciaal ontwikkeld laadkaaien). Deze barrières worden pneumatisch gestuurd met behulp van compressoren. Aan de andere sectionale poorten werden verticaal scharnierende, half-automatische barrières, type T/AB VD-MR, geplaatst. Deze barrières sluiten automatisch, maar moeten nadien handmatig terug geopend worden.

 
Vloeistofbarrières
Vloeistofbarrières
 

De klant wenste, per magazijn, een automatische sluiting van alle barrières. Daarom werden noodstopschakelaars, voor het gelijktijdig sluiten van alle barrières, in elk magazijn geplaatst. Bovendien kan elke barrière ook afzonderlijk aangesloten worden aan hun schakelkast d.m.v. een sleutel. Op deze manier kan je alle barrières zowel gelijktijdig als individueel sluiten.

4 weken na de montage werden alle barrières onderworpen aan een vloeistofdichtheidstest. Alle barrières doorstonden de test zonder problemen.

Interesse in een soortgelijke oplossing?

Laat hier uw gegevens na en wij contacteren u
Firmanaam: (*)
Voornaam + Naam: (*)
Tel. / gsm: (*)
E-mail: (*)
Bericht:

 

Naar overzicht »