Kunststof (GVK) structuren bij WPC Gavers Harelbeke

Onze kunststof structuren omvatten roosters en profielen in GVK, beiden vervaardigd volgens specifieke normen. We ontwerpen de diverse GVK-structuren (in een kleur naar keuze) voor opslagtanks of voor een hele fabrieksomgeving: ladders, roosters, trappen, loopvlakken, leuningen, bordessen, buizen …

In de voedingsnijverheid zijn onze kunststof roosters en structuren ook toepasbaar. Onze ladders hebben bovendien de nodige Europese certificaten zodat ze kunnen gebruikt worden in drinkwatertanks.

Bordessen en leuningen in GVK

De kunststof bordessen met verticale en horizontale bevestiging zijn ontworpen om de hoogste veiligheidsnormen te garanderen. Wij kunnen ook afgeronde bordessen aanleveren, ideaal voor gebruik rond tanks. Standaard worden de kunststof leuningen in signaalgeel geleverd, andere kleuren zijn mogelijk op aanvraag.

GVK bordes en structuur volledig in GVK profielen
GVK bordes op tank

Loopbrug/gangway in GVK

De hoofdconstructie bestaat uit C- en I-profielen die aan elkaar bevestigd worden met RVS bevestigingsmaterialen en GVK platen. Op deze constructie worden leuningen aan beide zijden voorzien, samen met GVK looproosters.

Loopbrug in GVK bij Watergroep WPC Gavers
GVK loopgang in GVK roosters
Kunststof roosters op Brittanniadok Zeebrugge

Trappen in GVK

De GVK trappen worden bij ons in het atelier volledig ontworpen en samengesteld uit GVK-profielen en -roosters en worden deels voorgemonteerd aangeleverd. Door de uitgebreide keuze van roosters is er voor iedere toepassing een oplossing (antislip-uitvoering voor buitenopstelling of vochtige omgevingen ...).

GVK trap naar bordes bij IGW - Watteuw
GVK trap
GVK trap voor moeder-dochtertank

Kooiladders en ladders in GVK

Kooiladders worden aangeraden en verplicht om hoger gelegen plaatsen (tanks, constructies, gebouwen, ...) voor personen toegankelijk te maken.

Ook hier is GVK een waardig alternatief voor de roestvrijstalen of aluminium ladders, gezien GVK op veel meer domeinen toepasbaar is. Wij beschikken over verschillende versies om zowel kleine als grotere hoogtes te overbruggen.

GVK kooiladder

Meer weten over GVK-roosters en structuren?

Laat je gegevens achter of vraag een vrijblijvende offerte aan.